Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Sunday, 13-Apr-2008 05:30
Recent Work


Portraiture group from Mexico Coming Soon..



Time nie kitorang kat bawah kaki gunung berapi Uluwatu, Bali, Indonesia


Kalau nak tengok entry bali kena tunggu :p



Alhamdulillah Kami Balik Dengan Selamat dan balik bekerja seperti hari-hari biasa.. Seminggu kat bali nie mcm2 pengalaman yang kami dapat kat sana.. Sampai kat LCCT badan macam tak sihat mungkin Perubahan cuaca kot :).. Kami kat sana semua sihat dan bulat-bulat belaka. Bila duk sana seminggu teringat plak Teh Tarik & Roti Canai Malaysia pulak.. Makan Sana pon cukup x de laa kurang.. cuma kalau nak makan kat sana tu mcm kena berjaga2 sikit .. kot2 salah makan hidung besaq kat depan susah gak nanti.. Selama Seminggu jugak CS tutup kedai.. Bagi Semua Client yang Telefon tak dapat tu saya mintak maaf.. Then Cuti dah habis sudah.. dan balik sini jalankan kerja seperti biasa.. dan aku pulak untuk minggu nie balik ke kampung untuk jenguk orang tua kat kampung

UDEYISMAIL
Senior Photographer
Candid Syndrome
Colours of Asia Sdn Bhd
Tel / Fax 03-80766878 / 012-2723510
Email : udeyismail@candidsyndrome.com
Official Website : http://www.udeyismail.com
Photo Stock : http://www.flickr.com/photos/udeyismail
YM : student_critical

© Pidgin Technologies Ltd. 2016